Strony

sobota, 25 października 2014

Cześć, to znowu ja molka18. Ten wpis  będzie o moich pasjach , czyli o tańcu . Jestem tancerką od 5 lat . Moja mama kiedyś dawno prowadziła szkołę tańca . Od zawsze siedziałam na sali i patrzyłam na to, jak tańczą. Tak właśnie narodziła się we mnie moja pasja tańca . Moja ciocia i wujek są tancerzami . Kiedy skończyłam 6 lat, zapisałam się do klubu na zajęcia . Na  tych zajęciach poznałam wiele fajnych osób . W wieku 7 lat pojechałam na pierwszy konkurs . Tam niestety nie zdobyliśmy żadnego miejsca, lecz później było tylko lepiej. Tak skończyłam 10 lat, poszłam do 5 klasy.
W 4 klasie w parku przy szkole zorganizowano coś w stylu pokazu talentów . Ja z moja koleżanką, która też interesuje się tańcem, wystąpiłyśmy . Potem występowałam na wielu pokazach i tak mi się uzbierały 4 puchary oraz 8 medali . Jestem dumna z siebie , że osiągnęłam taki poziom . Moim marzeniem jest stanąć na prawdziwej drodze sławy .
 molka18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz