Strony

piątek, 13 listopada 2015

Wywiad z Agustinem Egurrolą


27 października w naszej szkole zdarzyło się coś niepowtarzalnego. Zostały zorganizowane na sali gimnastycznej zajęcia taneczne dla uczniów klas 1-3. Przyjechało tam kilku trenerów tańca ze szkoły Egurrola Dance Studio. Zanim zaczęła się oczekiwana lekcja… na salę niespodziewanie wszedł sam Agustin Egurrola. Miło było patrzeć na ten zachwyt i uśmiech na twarzach młodszych dzieci. Pan Agustin trochę opowiedział o sobie, a następnie sam poprowadził zajęcia. Najpierw uczył nas kroków tańca cha – cha. Potem pokazał jeszcze inny bardzo prosty układ taneczny. Na koniec, gdy dzieci wyszły już z sali, miałam zaszczyt, wraz  z moimi koleżankami, przeprowadzić z panem Agustinem Egurrolą krótki wywiad:

- Dzień dobry. Jesteśmy blogerkami naszego „Szkolnego Ćwierkacza”. Czy mogłybyśmy zadać Panu kilka pytań?
- Tak, oczywiście.
- Może na początek: Jaki jest Pana ulubiony rodzaj tańca?
- Mój ulubiony taniec to cha cha cha. Wydaje mi się , że jego podstawowe kroki są jednymi z prostszych dla początkujących tancerzy. Właśnie dlatego wybrałem właśnie ten styl na dzisiejszą lekcję z Wami.
- A od którego tańca najlepiej zacząć, aby potem dojść do takiego dobrego poziomu?
-  Ja zaczynałem od tańca nowoczesnego. Myślę, że był to dobry wybór, ponieważ taniec nowoczesny pozwala poznać młodym tancerzom elementy różnych stylów tanecznych, np. disco dance, hip hopu, jazzu czy tańca klasycznego. Idealnie jest, gdy młody tancerz może poznać różne style tańca i dopiero potem zdecydować, w którym czuje się najlepiej.
- A jak jest z najwyższym poziomem?
- Uważam, że najtrudniejszym tańcem jest rumba. Trzeba naprawdę długo trenować, żeby perfekcyjnie ją zatańczyć.
- Wspominał Pan, iż jest „łowcą talentów”, co chciał Pan przez to powiedzieć?
-  Uważam, że każdy człowiek ma talent i trzeba mieć w sobie siłę, aby go odkryć. Jeżeli znajdziecie tę umiejętność, to starajcie się ją rozwijać.
- Czy mógłby Pan opowiedzieć, w jaki sposób znalazł Pan w sobie talent?
- Ja już jako mały chłopiec szukałem mojego talentu. Chodziłem na ogromną ilość zajęć dodatkowych, na które zapisała mnie mama. Uczęszczałem między innymi na karate i wiele, wiele innych. Dopiero w wieku około 20 lat odkryłem, że taniec „to jest właśnie to”.
- Bardzo dziękujemy za dobre rady i tę rozmowę.
- Ja również, życzę  Wam powodzenia.

Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego krótkiego, ale wartościowego wywiadu, uczniowie naszej szkoły będą poszukiwali różnych talentów w sobie i zainteresowania zamienią w pasje. 

Koralik

(wywiad przeprowadzały również:

Maja Mężykowska VIc oraz Kriss )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz