Strony

wtorek, 17 maja 2016

WYCIECZKA ŚLADAMI ŚW. JANA PAWŁA II

Dzień 1

O godz. 16.00 przyszłam z moją siostrą Kasią na zbiórkę przed kościołem św. Marka. Po zapakowaniu bagaży i czułych pożegnaniach z bliskimi nasz autokar ruszył w drogę. Siedziałam z moją siostrą, a za nami były moje koleżanki: Weronika i Ala. Na początku podróży wszyscy rozmawiali z przyjaciółmi. Na pierwszym postoju kupiłam pyszną, gorącą czekoladę. Podczas dalszej podróży s. Monika włączyła nam film pt.: "Artur i Minimki", który nam się podobał. Potem trochę poczytałam, a kiedy to mnie zmęczyło, postanowiłam się zdrzemnąć. Obudziłam się, gdy byliśmy już w Wadowicach. Siostra Monika właśnie ustalała, kto z kim będzie w pokoju(ja byłam z Kasią, Alą, Weroniką, Anią, Agnieszką). W pewnym momencie poczułam, że mi niedobrze i powiedziałam o tym siostrze, jednak po chwili mi przeszło. Mieliśmy mieszkać w domu rekolekcyjnym księży Pallotynów. Na miejscu wzięliśmy swoje walizki i wjechaliśmy na 2 piętro. Gdy obejrzeliśmy swoje pokoje, poszliśmy na kolację. Następnie po wspólnej modlitwie opiekunowie kazali nam się myć i spać, ponieważ było już po 23.00. Przez jakiś cas jeszcze rozmawiałam z dziewczynami, lecz w końcu zmorzył mnie sen.

                                                                                            Kriss - Silver_lemon12
                                                                                      (postanowiłam zmienić swoją nazwę :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz