Strony

niedziela, 12 marca 2017

Ferie Agi

Pierwsze dni ferii spędziłam na błogim lenistwie z moją mamą i siostrą.
W środę zaczęłam się pakować, gdyż kolejnego dnia miałam wymarzoną i długo wyczekiwaną podróż do Londynu.
W Londynie zwiedziłam z moim tatą: Muzeum Figur Woskowych, z którego mam dużo pamiątek (zdjęcia, filmy video), wielkie Londyńskie Oko – diabelski młyn, skąd mogłam podziwiać panoramę Londynu. 

Oko Londynu
Dzwoniłam ze słynnych czerwonych budek telefonicznych a miasto zwiedzałam jeżdżąc czerwonymi piętrowymi autobusami.
Metro w tym mieście to prawdziwy labirynt, bowiem jest tam kilkanaście linii podziemnej kolejki. Niektóre stacje mają po 100 lat.

         W drugim tygodniu ferii po powrocie do domu, spotkałam się z moimi przyjaciółkami Anią i Laurą, z którymi byłam w kinie. Z Laurą byłam też w Muzeum Pieniądza oraz na pączkach w tłusty czwartek. Ferie upłynęły mi w super atmosferze, ale niestety  bardzo szybko.
Tłusty Czwartek

Agata Kowalik 4b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz