Strony

niedziela, 12 marca 2017

Moje ferie zimowe


         Ferie w tym roku rozpoczęły się w Warszawie w dniu 13 lutego.
Był to dla mnie czas odpoczynku, ale również okazja do przeżycia wielu przygód.
         Pierwszy tydzień ferii spędziłam w Warszawie. Każdego dnia pomagałam mamie w porządkowaniu domu, w którym obecnie mieszkamy do czasu przeprowadzki do nowego bloku. Moja praca polegała na segregowaniu rzeczy poprzez oddzielenie tych, których już nie będę używała. Część z nich oddałam potrzebującej rodzinie, zaś przeczytane czasopisma zaniosłyśmy razem z mamą na makulaturę.
Codziennie powtarzałam materiał do konkursu Galileo z języka polskiego, który odbędzie się 3 marca.
         W pierwszym tygodniu ferii, każdy dzień kończył się 2, 3- godzinnym treningiem w moim klubie sportowym „Acro Dance”, do którego należę cztery lata. Miałam zajęcia z akrobatyki, jazzu, tańca nowoczesnego, disco dance, gimnastyki ogólnorozwojowej.
          W drugim tygodniu ferii pojechałam na narty do Białki Tatrzańskiej.
Od poniedziałku do czwartku, zaraz po zjedzonym śniadaniu, wyruszałam na stok narciarski. Przez kilka godzin pokonywałam najwyższe szczyty Białki Tatrzańskiej. Moja najdłuższa trasa wyniosła 1 kilometr. Jazda na nartach była niezapomnianą przygodą i pomimo że wiatr wiał mi prosto w oczy, nie poddawałam się.
         Codziennie, po obiedzie, przez godzinę powtarzałam materiał z przyrody do konkursu Galileo.
         Wieczorami razem z przyjaciółmi spotykaliśmy się na grze w „piłkarzyki”, a jednego wieczoru poszliśmy na łyżwy.
         W piątek, dzień przed wyjazdem do domu, pojechałam na wycieczkę do Zakopanego. Wjechałam kolejką na Gubałówkę oraz kupiłam pamiątki.
         Na zakończenie pobytu w Białce Tatrzańskiej odwiedziałam baseny termalne, aby przed długą podróżą zrelaksować się w ciepłej wodzie.

         Ta przerwa zimowa pozwoliła mi odpocząć oraz nabrać nowych sił do nauki w drugim semestrze.  
Natalia Palkie 4b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz