Strony

czwartek, 20 lutego 2014

Co na ferie?

Hejka!
Jak Wam mijają ferie? Mi nawet dobrze, choć... co to za ferie bez śniegu i co w nie można porobić? Przygotowałam zatem dla Was kilka propozyci może jakaś Was zaciekawi.

- Wystawa w Centrum Nauki Kopernik „WSZECHŚWIAT I CZĄSTKI”

Gdzie: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
Kiedy: 10 października - 30 marca 2014
Cena: 25 zł – bilet normalny, 13 zł – ulgowy (bilet wstępu do Centrum Nauki Kopernik)
Co zobaczymy: Wystawa składa się z trzech części poświęconych historii Wszechświata, cząstkom elementarnym i warunkom panującym w Kosmosie


- LABIRYNT ŚWIATŁA w Muzeum Pałac Wilanowski
Kiedy: Codziennie od 16 do 21, ostatnie wejście o 20.30.
Cena: 5 zł, dzieci do 7. roku życia – wstęp bezpłatny
Co zobaczymy: Warszawski Labirynt Światła rozjaśnia ogród przy pałacu króla Jana III Sobieskiego, ale świetlny spektakl można zobaczyć już na początku prowadzącej do niego alei: rozpięto nad nią złoty baldachim.


- LODOWISKO - Stadion Narodowy
Cena: normalny 10 zł, ulgowy 6zł


- NO I OCZYWIŚCIE ODPOCZYWANIE ! :)

mam nadzieję, że znaleźliście sposób na nudę!

foodie

Może macie jakiś problem? Chcecie się mnie o coś zapytać? A może posiadacie pomysł? Piszcie do mnie na: foodie@sp11p4.edu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz