Strony

środa, 1 kwietnia 2015

Humorystyczny debiut na Ćwierkaczu

Sklepikarka
W scence występują :
Fredzia
Hrabianka Joanna
I Jakub.
To jest opowiadanie humorystyczne , którego celem nie jest, by kogoś obrazić.               ( Zdarzenia są wymyślone )
Rozdział 1
,, Zepsuta Winda ''
Fredzia : O Boże, ta gąbka jest taka gumiasta, kuchenki nie można umyć .
Fredzia: Może sama się umyje cha, cha, cha ! Nie, no szkoda czasu ...
Fredzia: Pójdę do mojej galerii.
Fredzia : Auuaa!  Uderzyłam się drzwiami w głowę!
Fredzia : O boże, Jakub? Co on tutaj robi?
Fredzia: Jakub!
Jakub: Tak Fredziu?
Fredzia: Pamiętasz tę zupę, którą na ciebie wylałam?
Jakub: No tak, Tak.
Fredzia: Sorry, że była taka zimna cha, cha, cha, cha !
Jakub: Nie można mnie obrażać ! Idę sobie !
Hrabianka: O Fredzia
Hrabianka : Witam Fredziu, słuchaj słyszałam taką plotę , ty normalnie taka głupia jesteś .
Fredxia: Złamałam paznokieć .
Hrabianka: Chodźmy do mnie, to się podzielę nowościami .
Fredzia: Prowadź do swojego zamku.
Hrabianka: To nie zamek, to stodoła.
// U Hrabianki //
Fredzia: Jaka ładna sala !
Hrabianka: To nie sala, to magazyn, tylko rzeczy ładnie poustawiane.
Hrabianka: Ale dobra, nieważne, Tata mi dał kieszonkowe.
Fredzia: Serio ? Ile?
Hrabianka: Nieważne ... No dobra Dwa miliony .
Hrabianka: I chce żebyśmy pojechały na zakupy, więc wskakujemy do windy na piętro i wsiadamy do mojego helikoptera!
// W windzie //
(Winda się zatrzymuje)
Hrabianka: No nie, dlaczego akurat dzisiaj kiedy śpieszymy na zakupy!
Fredzia: Nienawidzę tych wind, nienawidzę!
Hrabianka : Słuchaj Ja ci opowiem o mojej siostrze, jaka jest inteligenta .
Hrabianka: Rozumiesz to ! moja siostra samodzielnie skończyła podstawówkę!
Fredzia: Złamałam drugi  paznokieć.
Hrabianka: Coś mi brzęczy, a no tak, to telefon.
Hrabianka: Cześć Siostra .... No ... Co ? .... że co?!!
Hrabianka : No dobra. Buziaczki, cześć.
Hrabianka: Słuchaj! Moja siostra wygrała 5 milionów, ale nie pamięta czy w milionerach, czy w totku!
Fredzia: Cha, cha, cha!
Fredzia: Nie wytrzymam w tej windzie, nie wytrzymam!
(Fredzia wyważa drzwi)
Hrabianka: Super, Ale masz mi oddać za te drzwi .
// Po udanych zakupach, Hrabianka i Fredzia wracają z galerii //
Hrabianka: Kto to jest!, O nie , to złodziej!
Fredzia: Fuj! Jaki brzydki.
Hrabianka: Okradli! cię !
Fredzia: No nie!
Hrabianka: Spokojnie Fredziu. Odetchnij .
// Hrabianka przytula Fredzię //
                                                              Koniec rozdziału 1 
c.d.n.

Autor: Krzysiek z 4a 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz