Strony

poniedziałek, 30 marca 2015

Dzień Talentów w 4c

24 marca – Dzień Talentów

            W zeszłym tygodniu nasza Wychowawczyni zorganizowała pokaz talentów w naszej klasie – 4C. Pokaz miał się odbyć we wtorek na godzinie wychowawczej. Każdy z uczniów naszej klasy mógł zaprezentować jaki ma talent, w czym jest dobry lub jakie ma hobby.
            Część dzieci przygotowała prezentacje multimedialne, a reszta uczniów zaprezentowała swój talent na żywo. Ja pokazałam krótki filmik na You Tube z mistrzostw tanecznych, w których brałam udział. Natalia przygotowała prezentację o swojej miłości
do koni i pasji, którą jest jazda konna. Ewa pokazała nam kilka figur akrobatycznych, a Zuzia zrobiła piękny mostek. Wiktoria także przygotowała filmik o swojej pasji – tańcu. Zaś Maja zagrała nam na gitarze kilka piosenek. Natomiast Gabrysia zatańczyła swój układ taneczny. Karina i Daria pokazały nam, jak pięknie potrafią rysować.
            Nasza Wychowawczyni była bardzo zadowolona i dumna z nas wszystkich. Okazało się, że mamy dużo zainteresowań, umiejętności i pasji, o których inni nie wiedzieli. Bardzo podobał mi się ten dzień talentów, ponieważ było bardzo wesoło i dowiedziałam się więcej
o moich kolegach i koleżankach z klasy.



                                                                                              Maja Piasecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz