Strony

czwartek, 12 marca 2015

Tajemnicza wyspa cz.11

Obudziłam się, było dość ciemno więc nie śpieszyłam się ze wstawaniem, a zresztą myślami byłam jeszcze w lesie deszczowym. Co tajemnicza osoba miała na myśli pisząc np. „ jest wiele stworzeń, które chcą Ci odebrać rzeczy, które znalazłaś” lub „ Te rzeczy są naprawdę bardzo cenne i potrzebne do pewnych celów” – ciekawe myślałam – „do pewnych celów” – to nie znaczy chyba, żeby zabijać. Zastanawiałam się tak długo i nie zauważyłam, że jest zupełnie jasno. Ocknęłam się dopiero wtedy gdy usłyszałam jakieś szmery za moimi plecami. Miałam szczerze dość wyskakiwania różnych przedmiotów i zwierząt z krzaków więc rozzłoszczona odgarnęłam krzaki i ujrzałam jakiś naszyjnik, a przy nim karteczka. Sięgnęłam natychmiast po ten nowy przedmiot, zawiesiłam go sobie na szyi i przeczytała taki tekst:
     Oto naszyjnik, który uchroni Cię od stworzeń        przed, którymi już Cię przestrzegłem noś go         zawsze razem z rękawiczkami i szalem.
                                                                                                         E.A.Sahdarro
Och... więc będę miała ochronę – pomyślałam. Iiii... nagle...

0143 - nowoczesny srebrny naszyjnik z sercem wykonany ręcznie / CIBA ...              Kicia Kocia

                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz