Strony

poniedziałek, 9 marca 2015

Tajemnicza wyspa cz.10


...Zza krzaka wyleciał list. Podbiegłam i otworzyłam go i przeczytałam:
Jesteś blisko odnalezienia kamienia, lecz strzeż się, bo jest wiele stworzeń, które chcą Ci odebrać rzeczy, które znalazłaś. Te rzeczy są naprawdę bardzo cenne i potrzebne do pewnych celów. Jeśli znajdziesz wszystkie rzeczy, które ci powiedziałem połóż, je na brzegu morza o zmierzch. Pamiętaj.

Och... - pomyślałam – biegnę na plażę, muszę te rzeczy schować. Pobiegłam  tam, wzięłam złoty szal i zaczęłam kopać dół. Wrzuciłam skarby i pośpiesznie zakopałam. Po skończonej pracy rzuciłam się na łóżko i nie zwracając uwagi na to, że słońce jeszcze nie zaszło zasnęłam.

                                                                 Kicia Kocia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz