Strony

czwartek, 21 kwietnia 2016

Bohater

Witajcie
Nawał obowiązków i nauki ( Sprawdzian Szóstoklasisty !) spowodowały, że daaawno nie pisałem na Szkolnym Ćwierkaczu. Na powrót namówiła mnie Moja Pani od polskiego - Pani Maria Lech. Może jest to jeden z ostatnich moich wpisów. Poniżej wklejam moje poglądy na zadany nam na języku polskim temat " Jak rozumiesz słowo bohater ". Jeśli chcecie porozmawiać na ten temat - wpiszcie komentarz. Może ktoś myśli podobnie jak ja ?

Bohater moim zdaniem, to Człowiek Wielki poprzez swoje czyny.
Musi nie tylko działać, ale swoją postawą powinien być wzorem dla innych.
Wydaje  mi się, że jeden czyn bohaterski w przypadku osoby, która na co 
dzień postępuje źle - nie stanowi o tym, że można ja nazwać bohaterem.
Dzisiaj słowo "bohater" jest nadużywane.
Wiele osób jest zdolnych do bohaterskich czynów, ale tylko na chwilę 
stają się bohaterami.
Jednak na to miano według mnie zasługują wszyscy Ci, którzy poświęcili 
za kogoś lub za coś swoje życie .
Dla mnie bohaterem jest np. Św. Maksymilian Kolbe oraz św. Jerzy 
Popiełuszko.
Jeden oddał życie za drugiego człowieka, a drugi walczył o wolność dla 
Polaków - i za to został zabity.
Karol 6c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz