Strony

piątek, 7 października 2016

BRÓDNOWSKI UNIWERSYTET DZIECI




W  sobotę 24 IX grupka naszych uzdolnionych uczniów brała udział w wykładach Uniwersytetu Bródnowskiego. Poniżej wypowiedzi uczestników wykładu:

Dziedzina  :   KULTUROZNAWSTWO

                     Temat : „ JAK PATRZEĆ NA MIASTO, ŻEBY COŚ ZOBACZYĆ?”

MG: Co najbardziej podobało Wam się na zajęciach, w których braliście udział?
ALA z kl. 2b: Pani bardzo ciekawie opisywała Pałac Kultury i Nauki, dużo dowiedziałam się o tym budynku.
KUBA  z kl. 2g: Pokazywała nam kamienice, które zostały pięknie odnowione i takie, które niszczeją.
WOJTEK z kl. 3c: Podobała mi się prezentacja, zawierała ciekawe zdjęcia. Przygotuję pracę plastyczną dotyczącą tych zajęć.
MG: Świetnie, powiesimy ją na tablicy „NASZE SUKCESY”.
JULIA z kl. 3a: Zobaczyliśmy najwyższy wieżowiec w Warszawie.
LIDKA z kl. 2d: A mnie  ta prezentacja nudziła.
MARTYNKA z kl. 2e: Była za długa…
LIDKA: Za to bardzo podobały nam się warsztaty „Bul – bul”. Byłyśmy na tych warsztatach razem, ja i Martynka. Oglądałyśmy doświadczenia chemiczne.
BASIA z kl. 2c: A ja byłam na warsztatach ceramicznych. Ulepiłam grzechotkę z gliny.
IREK z kl. 2a: Mnie najbardziej podobały się warsztaty z robotyki.
MG: Czy jesteście zadowoleni, że uczestniczyliście w takich zajęciach?
MAGDA z kl. 3f: Tak, podobało nam się. Po wykładzie dostaliśmy podpisy w naszych indeksach.
MG: Jak prawdziwi studenci.
ALA: Nie podobało mi się, że w czasie prezentacji rodzice wchodzili i wychodzili. Niektórzy zabierali dzieci w trakcie wykładu, rozmawiali.
KUBA: Było głośno, rodzice przeszkadzali mimo, że pani prosiła, aby tego nie robiliL
MAGDA: Niektóre dzieci grały na komórkach….
KAROLINA z kl. 3d:  Świecili ekranami tabletów…
WOJTEK: Szkoda, że nie można było zadawać pytań….
MG: W październiku kolejne wykłady, tym razem  poświęcone barwnikom jakie zawierają w sobie różnego rodzaju rośliny.
IREK: O…, to będzie ciekawe.
MG: Będziecie na wykładzie?
DZIECI: Oczywiście!!!
MG: W takim razie jesteśmy umówieni na kolejną Waszą relację.
 Z uczestnikami  wykładów rozmawiała Małgorzata Gorzelak



W sobotę 8 października Uniwersytet zaprasza na kolejny wykład pt: " BARWY JESIENI". 
Wkrótce na blogu kolejne posty.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz