Strony

sobota, 26 kwietnia 2014

"Młodzi literaci"

Witajcie!
Na wstępie bardzoooo przepraszam, za moją długą nieobecność. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;).
Chciałabym wam krótko opowiedzieć o pewnym rozdaniu nagród.
Wczoraj, czyli 25 kwietnia brałam udział w rozdaniu nagród
Konkursu „Młodzi literaci”- dla uczniów klas IV – VI szkół podstawowych pt. „List do papieża z końca świata”. W konkursie tym wzięło udział aż 105 osób! W tym było 3 laureatów i ponad 20 osób wyróżnionych. Cała akcja odbyła się w auli kurii przy ul. Floriańskiej 3 w Warszawie. Trwała ona do 13:40. Na początku, odbyło sie rozdanie nagród, a następnie wszyscy nagrodzeni wraz z opiekunami udali się w nagrodę do kina "Praha" na film pt.: "Katol, który został świętym". Spektakl bardzo mi się podobał. Opowiadał o chłopcu, którego dziadek znał papieża Jana Pawła II. Dziadek opowiadał wnukowi o tym jaki był i całą historię papieża. Opowieść ta była pokazana jako animacja. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej polecam wyjscie na ten film.


foodie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz