Strony

piątek, 20 grudnia 2013

List do Św. Mikołaja


Warszawa, 19 XII 2013
Drogi Mikołaju!

Piszę tym razem do Ciebie na papierze i za pomocą tradycyjnej poczty - bo nie mam internetu. Akurat dzisiaj miałem test z historii, a na nim zadanie dotyczące biskupa Miry - Świętego Mikołaja. Wiem, że w tym roku jest kryzys, ale chciałem Cię prosić, abyś mi na święta pod choinkę przyniósł same super prezenty.
Chciałbym Ci jeszcze powiedzieć, że zmieniłem klasę na dużo lepszą. Co prawda często są kartkówki, ale da się żyć.
Może, jak będziesz miał ochotę, to odpowiesz mi na kilka pytań:
Ile masz lat?
Gdzie tak naprawdę mieszkasz?
Czy dawanie prezentów to Twoje jedyne zajęcie, może masz jakiś inny zawód?
Przesyłam Ci także dzwonek do sań, który znalazłem w szkole. Powinieneś pilnować tego dzwonka - jest wyjątkowy !
 Pozdrawiam
 Karol Wierzbicki z 4c
PS. Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, oraz Szczęśliwego Nowego Roku !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz