Strony

poniedziałek, 16 grudnia 2013

"Zwariowany świat Leny roz. 1 część 3



Hej! dziś zobaczyłam, że mój post się nie wstawił. Publikowałam go w czwartek gdy miałam mały problem z internetem :(
... 
Dziewczynki przeszły przez mało ruchliwą ulicę i dotarły do obwodnicy trawiastego pleneru. Szły grubym chodnikiem, przy delikatesach "Kisiel". W końcu usiadły na ławce, a 6-latka przypomniała sobie, że w nich pracuje mama Bartka*, jej kolegi z przedszkola. Jednak uwagę małej opiekunki odwrócił rudy kot, chodzący po balkonie nowoczesnego bloku. Później przyglądała się pięknej budowli. Nie trwało to długo, bo noworodek zaczął płakać. Lena zerwała się do malucha i w tym samym momencie przyszły jej koleżanki z klasy. Okrążyły wózek i "pastwiły" się nad nią.
-Gugu! Śliczna jesteś!- mówiły chórem robiąc jej zdjęcia.
Dla opiekunki wyjęcie telefonów było to podwójne upokorzenie. 
-Emi*! Jaki cudny masz telefon! Czy to iPhone 5S?- Pytała Polly*.- Ja dostałam Pear Phone' a.
-Ja mam iPhona 5C- mówiła Michalina*.
- A ja Samsunga 3 Note- dodała Kamila*.
Dziewczyny rozmawiały o smartfonach. Chyba nie muszę pisać co to był za powód  do smutku i złości. Krótko mówiąc Perrkins* nie posiadała najnowocześniejszego telefonu, a właściwie wogule go nie miała.
- Dobra, teraz czas na fotkę dla Ari*- odparła Emilia*.
- Patrzcie, to obudowa z Grande*!- krzyknęła Kamila.
-Kupiłam wszystkie gazetki gdzie jest Ariana*- dodała Polly.- Mam plakaty, naklejki, zdjęcia, płyty, kartkę upominkową- taką z nazwiskiem, co przebijecie?!
-Nie którzy to nic z nią nie mogą mieć- powiedziała Michalina., patrząc podejrzliwie na pół- płaczącą 6-latkę.
-Przez pieniądze! Hehe!- parsknęła Ewelina.
Koleżanki śmiały się jeszcze przez chwilę, a potem odeszły.

*Bartek- kolega z przedszkola, do którego chodziła rok temu
*Polly- wredna koleżanka z pierwszej klasy
*Michalina- najwredniejsza koleżanka z całej pierwszej klasy
*Kamila- koleżanka z pierwszej klasy
*Emilia- pseudonim Emi, dziwna koleżanka z klasy pierwszej
*Ariana Grande- Ari, w rzeczywistości sławna piosenkarka
*Perrkins- nazwisko Oliwii, Leny i Alex

***Książka ma na celu w pozytywny sposób reprezentować Ariane Grande!

                                                                                                                                   inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz