Strony

wtorek, 14 stycznia 2014

"Dziadek do orzechów" w teatrze "Palladium"


                                                           
           Dzisiaj, tzn.13.01.2014r. klasa IIIB była na wycieczce w teatrze Palladium. Pojechaliśmy tam obejrzeć balet pod tytułem "Dziadek do orzechów" w choreografii Anny Wujkowskiej. Występ opowiadał o pewnym ołowianym żołnierzyku - dziadku do orzechów. Dziewczynka imieniem Klara oraz chłopiec - Fred dostali go wspólnie na gwiazdkę, lecz Fred nieładnie go potraktował i nagle zabawka zepsuła się. Gdy Klara rozżalona zasnęła na podłodze nagle żołnierzyk ożył, a ze wszystkich stron zaczęły nadbiegać myszy. Po zaciętej walce Dziadek do orzechów odpędził je i zaczął tańczyć z Klarą. Później na scenie pojawił się między innymi czarodziej. Zaczął pokazywać różne sztuczki. Najpierw w ręku trzymał kij i nagle patyk zamienił się w dwie chusty, następnie w jego dłoniach pojawiały się znikające czerwone gwiazdki. Na koniec wszyscy się ukłonili i przedstawienie dobiegło końca, a ja nie mogłam uwierzyć, że czas tak szybko upłynął.

Przedstawienie wywarło na mnie niesamowite wrażenie  i przeniosło mnie w zaczarowany świat baletu. Urzekł mnie taniec,  baśniowe stroje aktorów oraz przepiękna muzyka Piotra Czajkowskiego. Polecam wszystkim tę historię.


Gabrysia Plona 3b


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz