Strony

wtorek, 7 stycznia 2014

Świetne Filmy w Kinach

Byłam ostatnio w kinie w złotych Tarasach i bardzo mi się tam podobało. Byłam na filmie: ,, Hobbit: Pustkowie Smauga". Ekranizacje oglądałam w 3D. Bardzo dużo było w nim przygód min.: walka z trzy razy większymi od bohaterów, pająkami, ucieczka z Zamku Elfów i walka z wrogiem, bitwa z przebiegłym smokiem Smaugiem. Opowiada on o przygodach krasnoludów próbujących odzyskać swój kraj. Bardzo polecam ten film twórców: ,, Władcy Pierścieni". Zachęcam do obejrzenia.




Drugi film, który także przypadł mi do gustu to ,, Kraina Lodu". Jest to film animowany, jednak bardzo śmieszny. Opowiada o miłości sióstr. Główna bohaterka Anna wyrusza w podróż, aby odszukać swoją siostrę Elsę, która ma magiczną moc lodu i zamroziła całe miasto. Razem z przyjaciółmi Kristtofem, reniferem Stivem i bałwankiem Olafem czekają ich niesamowite przygody.



Toffi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz