Strony

niedziela, 1 lutego 2015

Lodowisko

22.01.2015
Był to czwartek. Postanowiłam wcześniej wstać, żeby zdążyć przygotować się przed  wycieczką. Miałam zamiar pojechać z moją siostrą Kasią i jej koleżankami: Karoliną i Emilką na lodowisko. Długo zastanawiałyśmy się, na którym jeździć. Wkrótce wybrałyśmy lodowisko na Rynku Starego Miasta. Bardzo się cieszyłam na tę wyprawę, ponieważ miał być to mój pierwszy raz.
Kiedy już tam dotarłyśmy i założyłam na nogi łyżwy czułam się trochę dziwnie, ale na szczęście umiałam stać i utrzymać równowagę.Emilka i Karolina jeżdżą świetnie. Gdy dowiedziały się,że umiem już poruszać się na rolkach oznajmiły mi: ,,Połowę sukcesu masz już za sobą". Trochę się bałam zrobić pierwsze ruchy, ale po tych słowach nabrałam więcej odwagi. Początkowo przemieszczałam się, trzymając non stop barierki, ale z czasem udawało mi się coraz lepiej.
Po powrocie do domu opowiedziałam mamie moje wrażenie. Byłam z siebie dumna.
Koralik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz