Strony

czwartek, 12 lutego 2015

Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik

Dzisiaj 12 lutego 2015 Klasa 5c wyszła do Centrum Nauki Kopernik. Zebraliśmy się pod szkołą o 8.50, a następnie poszliśmy na przystanek autobusowy. Gdy dojechaliśmy na miejsce podzieliliśmy się na małe grupy i rozeszliśmy się po Centrum by każda grupka mogła oglądać co chce. Na pierwszym piętrze najbardziej podobała mi się laserowa harfa, zabawy z wodą oraz Bajkopisarz opowiadający wiersze, natomiast na drugim łóżko fakira, pedałujący szkielet i tunel światła. Wybraliśmy się również do teatru robotycznego na spektakl o którym już pisałam oraz teatru napięć, gdzie pan opowiadał o przepływie prądu. Wybrał mnie na ochotniczkę do jednego z doświadczeń. Moim zadaniem było dotknięcie metalowego urządzenia przewodzącego prąd w kształcie, a później pomachanie energicznie głową. Kiedy za chwilę dostałam lusterko dosłownie wszystkie włosy mi stanęły. Bardzo mi się podobało.
Tosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz