Strony

poniedziałek, 17 listopada 2014

Przygoda ze scooteringiem

Witam gorąco wszystkich.

Tak jak obiecałem - zaczynamy przygodę ze scooteringiem. Postaram się przybliżyć Wam ten sport. Sam dopiero niedawno się nim "zaraziłem". Jest to sport wyczynowy i trzeba przestrzegać w nim określonych zasad. Uwaga ! Zaczynamy!
Odcinek 1.

Na początku chciałbym powiedzieć kilka słów o wymaganym sprzęcie.
Scootering jest jazdą wyczynową na hulajnodze i przede wszystkim musicie zaopatrzyć się w hulajnogę . Ja - ponieważ też dopiero się uczę - polecam sprzęt, który można nabyć w każdym sportowym sklepie.  Mam nadzieję, że każdy wie, gdzie w Warszawie można kupić fajny, niedrogi sprzęt. Ja składałem pieniądze na swoją pierwszą hulajnogę ok. pół roku. Poniżej wklejam fotkę mojej ulubionej hulajnogi.



Nie będę tutaj pisał jakie mają być kółka itd. Najlepiej przy kupnie poradzić się sprzedawcy, ale przede wszystkim musicie wziąć pod uwagę, że będziecie na tej hulajnodze ,,skakać" i wykonywać różne ewolucje -  w slangu scooteringowym nazywamy je trickami. Musicie więc dobrze czuć się na swojej hulajnodze i musi ona być dosyć masywna ( plastikowe części odpadają ! ) .
Dla tych, którzy lubią się wywracać polecam nakolanniki i nałokietniki. Ale podstawą jest KASK!!!
W dzisiejszym odcinku to tyle.W następnym postaram się omówić i pokazać podstawowe tricki.Dla zachęty wklejam też krótki filmik. DO ZOBACZENIA :)




                                                                                                                          Verniqr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz