Strony

niedziela, 6 października 2013

Ciekawe Filmy i Książki

Cześć !
W tym tygodniu czytałam tylko 3 książki. Pierwsza miała tytuł ,, Tarantula, Klop i Herkules ", mi osobiście książka się podobała, tyle że bardzo długa ( aż 327 stron, czytałam ją całe 3 dni). Jeżeli lubicie książki przygodowe to warto przeczytać, jest soporo kriminalnych akcji, ale spokojnie przecież to książka dla dzieci. Następna książka, pt : ,, Koleżaneczki ". Pożyczyła mi ją koleżanka, jest krótka, ale bardzo fajna. Opowiada o sile przyjaźni, szybko się ją czyta, ponieważ nie można się odniej oderwać. Ostatnią książkę miałam przeczytać na Olimpiade z języka polskiego, pt : ,, Daleki rejs ". Krótka książka, ale interesująca, jest dużo zwrotów akcji i jest trochę smutna. Wszystkie te książi możecie wypożyczyć w bibliotekach publicznch lub szkolnych.
Miałam też polecać wam filmy które oglądałam. W tym tygodniu nie miałam czasu oglądać dużo filmów ( dużo kartkówek i sprawdzianów), ale obejrzałam ze 3. ,, Ostatnia piosenka " jest to dobry film dla osób które lubią melodramaty. Drugi film, który naprawdę lubię to ,, Zycie Pi ", jest on przygodowy i bardzo, bardzo ciekawy (oglądałam go już 5 raz). Ostatni film jest taki bardziej fantasy i przygodowy, był dostępny do obejrzenia w kinach. Miał on tytuł : ,, Hobbit : Niezwykła podróż"( pewnie sporo osób go już oglądało, ale ja wolałam go obejrzeć w domu :D ). Te filmy możeci obejrzeć na zalukaj.pl i kinomaniak.pl.
Do zobaczenia Toffi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz