Strony

piątek, 4 października 2013

Świat bez komunikacji



ŚWIAT  BEZ KOMUNIKACJI

Była wiosna, leżąc w łóżku rozmyślałam co by było gdyby na świecie nie było komunikacji. Nie mogłam sobie tego wyobrazić. W końcu zasnęłam.
Rano obudził mnie budzik. Wstałam i chciałam zapytać mamy, gdzie jest śniadanie, które zawsze mi przynosi, ale zapomniałam jak się mówi. Próbowałam pokazać to gestykulacją ale mama mnie nie rozumiała. Poszłam do taty, lecz tam też nic nie wskórałam. Zrobiłam sobie kanapki na śniadanie i do szkoły, a następnie wyszłam aby nie spóźnić się na lekcje. Szłam, szłam i zauważyłam, że blok, który budowali obok mnie, nagle przestali budować. Zastanawiałam się czemu i przypomniałam sobie, że przecież nie mogłam się porozumieć z rodzicami i chyba każdy miał problem z komunikacją. Doszłam do szkoły, była wyjątkowa cisza, nikt nic  nie mówił, nawet dzwonek nie zadzwonił, bo nikt nie mógł się skomunikować kiedy go puścić. Lekcje były skomplikowane, nie wiedzieliśmy co mamy robić i kiedy kończy się lekcja. W końcu wszyscy porozbiegali się do domów. Wracając wstąpiłam do sklepu, ale nic nie mogłam kupić bo nie zrozumiałam się z Panią kasjerką. Doszłam do domu, położyłam się na kanapie, chciałam zadzwonić do mamy i taty, ale nie było po co bo i tak by mnie nie zrozumieli. Miałam ochotę komuś powiedzieć coś, cokolwiek, ale żeby mnie tylko zrozumiał. Rodzice wrócili wcześniej, w pracy też nie mogli się skomunikować. Położyłam się spać i marzyłam aby to się już skończyło. Zasnęłam śniły mi się różne dziwne rzeczy. Obudziłam się i było tak samo jak przedwczoraj, czyli wszystko było normalne, mogłam się komunikować.
Zapytałam mamy co się wczoraj stało, na co ona „nic, było wszystko w porządku” mówiąc to była lekko zdziwiona. Spojrzałam na kalędarz i okazało się że wczorajszego dnia nie było. Odetchnęłam z ulgą.

Okazało się, ze to był tylko sen. Zrozumiałam, że bez komunikacji nie da się żyć, świat byłby z pusty, za cichy. Myślę, ze dobrze jest, tak jak jest, z komunikacja.

Autor: foodie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz