Strony

poniedziałek, 28 października 2013

Recenzja gry RPG Margonem



        Recenzja gry RPG "Margonem"
         O tej grze dowiedziałem się, gdy siedziałem w bibliotece. Czytałem i przyszedł mój kolega. Od razu zasiadł do komputera i zaczął grać. Zobaczyłem, "Margonem", bo tak nazywała się ta gra miała całkiem niezłą grafikę i łatwo się grało. Pomyślałem, że fajnie będzie się mieć czym zająć, gdy przeczyta się wszystkie książki w nadchodzące ponure, zimowe wieczory. Założyłem konto i grałem, walczyłem z potworami, gadałem na czacie i "expiłem" , aż w końcu zacząłem rozumieć "statystycznie najlepszą polską grę MMORPG".
Moja ocena
Grafika: 8.5/10                              Przyjemność czerpana z  gry: 10/10                                                   
Łatwość gry: 10/10                       Ogólnie: 10/10
   Suma: 38.5/40

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz