Strony

piątek, 4 października 2013

Wolontariat



WOLONTARIAT
    
      
      Chcę wam opowiedzieć o wolontariacie. Jestem uczestniczką wolontariatu . Czyli jestem wolontariuszką. Wiem z doświadczenia jak wspaniale jest pomagać . Nie robimy tego tylko dla innych jak jest taki stereotyp, robimy to też dla siebie.
              Ja na przykład świetnie się czuje pomagając. Mam z tego wiele radości i przyjemności. Cieszę się gdy inni są zadowoleni. Chodzę do domu opieki społecznej, gdzie rozmawiam ze starszymi osobami, które potrzebują towarzystwa. Jest mi bardzo miło jak mi dziękują za czas z nimi spędzony. Czasami mam ochotę płakać, ale nie ze smutku,lecz ze szczęścia, jak wiele radości mogę im dać. Zawsze cieszą się gdy ich odwiedzam, co jest dla mnie bardzo przyjemne Staram się spędzić z każdym oddzielnie trochę czasu, lecz niestety to nie możliwe. Chodzę również na szkolna świetlicę gdzie pomagam młodszym odrabiać lekcje. Niektórzy chcą spędzić czas na graniu w gry, więc gdy jesteśmy na dworze staram się z nimi pograć w pilkę lub inne zabawy. Bardzo lubię chodzić na wolontariat. Inni twierdzą, że ja za to nic nie dostaje, a dostaje wiele. Dostaje uśmiech, śmiech, radość, życzliwość, podziękowanie.
              To praca bezinteresowna ale dla mnie wiele znaczy. Wiec zachęcam każdego do wolontariatu.

Autorka: Happy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz