Strony

czwartek, 7 listopada 2013

Czy przyjaźń jest ważna ?

Na samy początku odpowiem na pytanie postawione w tytule , tak przyjaźń jest bardzo ważna. Jak myślicie dlaczego ? Oto moje powody : z przyjacielem możemy porozmawiać na wszystkie tematy , wyjść na dwór ( ogólnie spędzić razem czas) , powygłupiać się na dworze lub na przerwach szkolnych, itp. ( nie będę się rozpisywać, bo wam się odechce czytać :D ) .W przyjaźni obowiązują jakieś zasady, oczywiście nie mówię, że jak przyjaźń to od razu jakieś zakazy rozmawiania lub też kolegowania się z innymi osobami . Te zasady to między innymi mówienie sobie prawdy i nieodpychanie naszej przyjaciółki bądź kolegi gdy osoby z którymi rozmawiamy nie lubią naszego przyjaciela . Moim zdaniem przyjaźń materialna, to nie jest prawdziwa przyjaźń , nie powinniśmy się przyjaźnić z jakimiś osobami tylko dlatego, aby nam coś dawały. Również nie wybierajmy przyjaciół po wyglądzie. Tak jak w mojej wcześniejszej pracy napisałam ''zanim ocenisz, lepiej poznaj''. To jest moje zdanie na temat przyjaźni , a wasze jakie jest ? Chętnie przeczytam wasze prace , może macie inne zdanie niż ja ? Jeżeli wyrazicie zgodę na umieszczenie tego, będzie mi bardzo miło ! . Piszcie do mnie śmiało : happy@sp114.edu.pl  
                                   Happy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz