Strony

środa, 13 listopada 2013

"Zwariowany świat Leny"

Cześć! Postanowiłam pisać książkę na naszym blogu, tak jak inni. Tylko nie wiem czy jest ona ciekawa. :( pewnie znacie kilka bloggów na których są umieszczone różne książki? Są na nich takie które naprawdę są ciekawe i cieszą się dużą popularnością, ale są też ze słabymi opowiadaniami. A ja chciałabył, żeby Wam się podobało. Niestety nie wiem jakie książki lubicie :( Nie chcę jej przesłodzić, ale nie chcę, aby była poważna. Trudny wybór. A może.... Znacie program "Bitwa o dom"? A co powiecie na dziewczynkę z australijskiego domu dziecka, która mieszka razem ze swoją nową starszą siostrą wraz z jej dzieckiem, które biorą udział w takim programie (oczywiście nazwa zmieniona ze względu na prawa autorskie)? W trakcie jego trwania przeżyją niezamierzone i nieprzyjemne przygody, ale w końcu nieoczekiwanie dostaną to mieszkanie. Rodzina nie jest za bogata i dlatego koleżanki dokuczają dziewczynce z Australii. Ale w końcu się to zmieni, jej opiekunka dostanie awans i powoli będą mogły być normalne ze względu na majątek. U koleżanek i tak nie zmieni to faktu, będą udawać sztuczną przyjaźń do niej, aby ją upokorzyć na forum klasy. Nie za bardzo im się to uda, bo jedna z dziewczynek bardzo ją polubi. A dalej i w trakcie na pewno mi coś pomożecie? Chociaż książkę już zaczęłam pisać to w trakcie i tak można coś zmienić ;) A więc co czwartek będę wstawiać kawałek książki :) Jeśli nie wstawię jakiejś części to z góry przepraszam.


PROLOG
W kamienicy na ul. Chmielnej w Warszawie mieszka rodzina Perrkins: 6-letnia Lena wraz z 26-letnią Oliwią i jej córką Alex. Ich tata zmarł 10 lat temu, a mama podczas wyprawy  na "wyspy tropikalne"- taka wycieczka; zaraziła się śmiertelną chorobą. Już od 3 lat dorosła dziewczyna opiekuje się swoją siostrą i córką. Opiekunka ma czarne, kręcone włosy, niebieskie oczy i jasną karnację. Lena pochodzi z Australijskiego domu dziecka, ma długie kręcone, blond włosy i zielone oczy. Jest nieśmiała, ale bardzo anergiczna i trochę upierdliwa. Alex to słodki bobasek, jak to małe dzieci. Choć ma niewiele włosów, to można stwierdzić, że są brązowe.



Jeśli ktoś nadal nie wie kto jest kto to oto ściągawka, lepiej ją zapamiętajcie, bo przyda się do czytania następnych przygód Leny, ale także do analizy innych tekstów jako wzór:

LENA- dziewczynka, bohaterka tej książki, pochodzi z Australii, jest z domu dziecka, ma blond, kręcone, długie włosy, zielone oczy, energiczna, nieśmiała, upierdliwa, 6-latka, chodzi do szkoły.
OLIWIA-  dorosła kobieta, 26-latka, ma córkę i siostrę z adopcji, ma kręcone, czarne włosy, niebieskie oczy, jasną karnację.
ALEX- mała dziewczynka, noworodek, brąz włosy, słodka, jej mama to Oliwia.

Mam propozycję do Was. Jeśli chcecie możecie wysyłać na mój adres mailowy inka@sp114.edu.pl kawałki tekstu do mojej\Waszej książki np.:
Marcin wysłał mi opowiadanie z Leną gdy jest na igrzyskach olimpijskich.
Ewa wysłała mi opowiadanie z Leną na pokazie mody itp.:
Wstawię dobre opowiadania. Mam do Was jeszcze jedno pytanie, ja piszę tą książkę w zeszycie własnym i czy gdy przysyłacie mi jakiś fragment do tej książki to czy mogę go przepisać do tego zeszyciku (tylko na użytek mój i Wasz)? Piszcie to w mailu do mnie ;)
                                                                                                            inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz